Counter Strike’ı Bayanlar Oynayabilir mi?

Merhabalar Arkadaşlar;

Öncelikle hepinizin hemen hemen az veya çok da olsa oynamış olduğu Counter Strike’dan bahsedelim istedim. Bahsedelim bahsetmesine ama asıl soru şurada ki Counter Strike’ı bayanlar oynayamaz aman efendim yapamazlar diyenlere inat ben ve benim gibi bir çok bayan arkadaşımın zaman zaman severek oynadığı Counter Strike’da gerektiği zaman pusuya yatar gerektiği zaman alnından hedef almayı da biliriz. Hala bu zevki tadamamış olan bayanları düşünerekten biz de buraya yönlendirelim madem, counter strike online oyna

Kaldığımız yerden devam edelim, bilmiyorum benim gibi başka bayanlar var mıdır(?) ama olsa fena olmaz hani çünkü ben okuldan kaçıp internet cafe’de arkadaşlarla CS oynadığımı bilirim. (Okuldan kaçmak marifet değil tabii 🙂 ) Annemde bana hep şey derdi “Kızım onca erkeğin arasında utanmıyor musun?” şimdi biraz mantıklı düşününce utanmıyorum nedenine gelecek olursak sen bir arkadaşına yahu bu erkek bu kız diye bakmıyorsun o anki psikolojiyi yaşayabilmeleri için oyunun içinde olmaları gerekiyor çünkü o hadi, hadi, hadi! sesini duymadan atmosfere nasıl gireceğiz ? Bu atmosferi sende yaşa! counter strike online indir

Categories: [ArweNN] JOYGAME | Etiketler: , , , , , , | Yorum bırakın

Yazı dolaşımı

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

